Wednesday, February 07, 2007

<又旅行??>

阿爸提我“祖傳“既大筆萬里通里數四月到期。。
睇黎好大機會響復活節又出遠門啦。。
今次傖促到連想去邊都未諗呀。
但係又唔係好想請假喎。。
即係得果幾日假。。
都離不開泰國台灣呢D地方啦。。
不過都係去完峇里返黎先諗啦。。
可能又比阿媽話我成日去旅行啦。。。
(不過我都覺得密左D。我都唔想架麻。。)

今日先發覺去峇里之前好多野要解決喎。。
要問人拎返支腳架啦(借左成三個幾月啦,,可惡。。)
要換錢果邊駛啦。。(唉。。拜託阿爸代勞啦。。)
要買保險。。(公司有。。好唔好買多份呢。。)
要CUT FITNESS FIRST(諗緊同佢講時點樣好快咁耍走佢。。)
要PLAN 行程同BOOK房。。(唔想訓街。。)
要執野。。(唔知有無dress code呢。。到時咩個大背囊返公司會唔會好怪呢。。)
要將所有歌同iTune裝落部Notebook度。。(呵。。第一次要帶埋NOTEBOOK去旅行。。)
要買電話咭?(用電話咭到時好似好難CLAIM返喎,,但用漫遊又好鬼貴喎。。)
仲要整好D野交比人。。(煩。。)

仲有點解BONUS咁耐都未出架,,攪錯呀,,
去到食粥食飯都睇佢架麻。。。(只是發洩下。。)

另,
今日阿頭無啦啦SEND封EMAIL黎,
問如果我拎左果個好白痴既HKDNR最受歡迎新人獎,
而我又唔響香港領獎會點喎。。汗。。。

No comments: