Thursday, June 25, 2009








<妃子誕09 - Part II>

妃子誕Part II重頭戲,
登登登櫈。。
就係澳門之旅+SHE演唱會啦。

第一次在“海外“睇演唱會,
基本上出得埠就通常都唔會坐定定,
不過澳門去過咁多次就無問題啦。
一路都覺得SHE是唱得唔錯,
我覺得這是台灣跟香港的分別,
在台灣,無論個樣係好係醜,
唱功總會是出得大場面。
在香港。。不用說了。
一切還好,
只是位置比預期的遠。

除了演唱會,
今次澳門遊的主題是博物館。。
因為。。實在太熱啦。。
熱到有D融融地既感覺。
加上星期六跑完步大腦缺水,
有D頭痛↑_↑

去了海事,澳門,賽車及紅酒博物館。
幸而除了澳門博物館,
其餘三個我都未去過。
未至於悶死。
只係揀左杯好難飲既酒。↑_↑

手信方面我都無興趣,
一來買來買去都是那些。
二來。。又一次。實在太熱。
師奶質塊豬肉乾比我我都唔想食。

黎緊又會有一個Family Macau Trip。
好耐都無同過阿爸阿媽去旅行,
今次去澳門駕輕就熟。
只希望唔會再咁熱啦。

No comments: