Saturday, July 30, 2005


<潑水>
阿媽話,,家姐下個月去新加坡,,
跟住又話,,阿哥十月去北京,,,
(下~唔係呀麻~乜呢排咁興去旅行呀,,,)
都係阿爸好,,安撫我,,己經儲夠二萬五里數俾我去雲南,,
阿媽插咀,,我又去,,
我話,,,雲南舟車勞頓唔岩你,,你同阿爸去台灣啦,,
阿媽話,,去雲南有人向你潑水你唔好潑返佢呀,,唔係你返唔到黎啦,,
(well,,有人向我潑水,,我唔會潑佢,,但會打佢,,,哈..)
阿爸講得仲攪笑,,咁又唔會返唔到黎,,佢唔得困住你咩,,大不了咪娶左佢返黎,,
(well,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,)

No comments: