Friday, October 06, 2006

中秋。。

四點準時收工,,
落到街,,成掤人,,
原來四點變左係大時大節既法定放工時間。。

無節目,,
去左打沙包,,
一間大房,,
原本得我打沙包同一個女仔響度玩瑜珈,,
大家都相安無事咁過左陣,,(雖然我期間經常發出巨響。。)
無啦啦,,有條騎呢佬入左黎,,
響我攻擊範圍玩瑜珈(係騎呢瑜珈,相比起,,個女仔做得靚好多好多好多。。)
仲要玩埋露臍倒立。凸出一舊腹肌。。
無幾耐,,個女仔頂唔住終於離開。。
我就越踢越大聲,,
又無幾耐,,個騎呢佬都頂唔順走埋,,
靜。。。。。。。。。。。。。。。。。.

出完一身汗,,舒服,
搵相機袋,,
好快咁響尖咀一間馳名影相鋪搵到,,
Lowepro Off Road - $450~買。。

選購期間出現兩件事。。
一。來電。。老細,,有少少野搵,,打發左佢收線。。
二。SMS!?係佢!?
意想不到有人會SENDSMS比我講中秋快樂喎,
十分驚喜,,都幾掂架,,不過太無厘頭,,
係咁,,同佢來往左幾個SMS,,後話。。

返屋企,,
咦。。阿哥仲響屋企,,
仲帶埋兩個starbucks咖啡月餅返黎。。
由於肚餓,,響枱見野就食。。
總數有,,
一個迷你冰皮,,
四分一個傳統月餅,,
四分一個潮洲月餅,,
半個starbucks咖啡月餅,,
兩份水果同茶。。
嘩。。

夜。。
上網睇旅行資料,,
係,,我又去旅行。。
如果計埋年頭去尼泊爾橫誇既一日。。
呢次會係今年為止第四次離開香港,,有D痴線。。

期間。。又做我慣常動作,,
播演唱會聽歌,,
今次係古巨基同陳奕迅。。
咁又過中秋嚕。。

大家,,中秋快樂啦~

No comments: