Sunday, December 24, 2006

<BOXING>

對我來說。BOXING DAY已失去意義,,
因為所有花紙早已被催毀了。。
現在記一下今年送出及收到的禮物吧。。

總共送出了5份禮物
1)士多啤製按摩咕荀。。用作公司交換禮物。。千算萬算,竟然反而同人撞左。。如果換左係香蕉。我會好鐘意。。
2)雞仔暖袋。。外表好雞下。。好彩岩用啫。。
3)熊仔香味枕。。用作PARTY交換禮物。。敷衍之作。其實都幾得意架。我都有用心揀過下架。。
4)SWAROVSKI水晶奶咀。。送呢份好開心。第一次聖誕送水晶。。講起買呢份野就辛酸啦。。
睇過好多間都賣哂。最終比我搵到間淨返DISPLAY。仲有少少瘕痴。不過問埋其他份行都無,
少少缺憾又唔係好覺。。見到實物時。竟然比想象中靚。雖然OUT左DBUDGET。但都值既。。
5)DURANCE Body Lotion。。冬天用LOTION幾岩丫。同埋好鐘意佢既包裝。簡單得黎好靚。
香味又唔太搶。最重要係個SALES。笑容勁勁勁甜呀,對住你笑真係有D呆左。。但唔係因為比
人迷魂左先買架。。不過。收到既朋友如果想入貨,我唔介意代勞架。。哈。。
6)朱古力!?呢份無左。。原本諗住買黎分派街坊。但最後都唔記得買。。呵。。

總共收到了9份禮物。
1)按摩機。。公司交換禮物。
2)LESPORTSAC化裝袋。公司抽中禮物。
3)DIESEL手錶。公司抽中禮物。
4)杯墊/CD。。睇左少少,好清喎,幾好睇。繼續努力。哈
5)聖誕咭一張。大口仔。。幾靚呀。
6)狗仔公仔連狗骨咕荀。。嘩。。估唔到50蚊BUDGET可以買到呀。。好靚好得意。但要攬住隻狗響街度行。。
7)龍珠FIGURE SET。。一見到又係嘩一聲。。跟住就係頂一聲。。聖誕收到呢份禮物真係幾驚喜。。
係用水晶“拋玉引磚“下換返黎。多謝送既人咁有心思呀。。﹣_﹣“
8)ESPRIT頸巾。。呢份唔係換,多謝呀,幾靚呀。。係淨色,唔太厚。我鐘意呀。。多謝多謝~~
9)FX Creation卡片盒。。白色,岩我丫。都幾靚架,唯一係厚左少少。。遟D去公幹都有用。。


多謝哂大家既禮物呀。。
黎緊新年快樂啦~~

No comments: