Saturday, December 16, 2006

<大陸團成行>

又再一次返大陸之旅..
已經忘記上次返既確實日子..

之前每一次都有驚喜事件..
有炒車啦..(累我要向隔離屋陪罪及幫佢整返個欄..)
有牙擦仔事件..(yeah..)
有美男醉酒事件..(美男..當然唔係我啦..呵)

今次可以話係返大陸幾多週年歷史..
我諗都有四五年掛..
今次總人數竟然有9個..
噢..我間屋睇黎會淪陷啦..

為此..作為屋主既我已啟用災難應變機制..
屋主晚上將會實施戒嚴..獨佔整個大廳..呵..
其餘三間房隨便你地攪啦,,
鐘意既話可以訓埋廚房同廁所..無眼睇..

無上去咁耐,,唔知係咪好多野都變哂呢..
唯有靠伉儷帶路啦..

各位..12月29至1/1暫別..勿念

No comments: