Thursday, March 22, 2007



<潛水記>

今次應Coraz姐的要求寫一下峇里潛水的事。。

今次我去一個叫作Tulamben的地方潛。。
距離機場或市區約三小時車程。。

我的裝備有
爛鬼MASK,爛鬼BCD,
爛鬼WET SUIT(仲要係最憎嘅短袖。。)
爛鬼鞋同爛鬼FIN。。

同行有我既DIVE MASTER,
一個日本人同佢既。。DIVE MASTER??

今次係BEACH DIVE。。
響石灘行出少少會突然跌左落深海。。

出發。。。
今次既TOPIC係沉船。。
好似話說有艘美國船。。
因。。乜野原因沉左。。
故事就係咁啦。。
至於年代。。
唔。。艘船係有桅桿果類既。。大家諗下啦。。

潛水。。。
水都幾暖。。
好好好多珊瑚同好好好多魚呀。。
雖然反壓唔到令我無法太放鬆。。

反壓成功。。
心情即刻靚哂。。(唔係氮醉。。)
太靚啦。。不自覺咁潛落去。。
睇返隻錶。。嘩。。成廿幾米。。
見到個DIVE MASTER響好遠既上方。。
佢好似無乜點理過我。。-_-"

就咁睇下睇下。。
因為用左好多氣響反壓度。。
半個鐘多D就巳經用哂支氣。。

上岸食飯。。。

第二個DIVE其實都差唔多。。
唯一係臨上岸時見到魚群。。
真係好似成個海都係。。比佢地包圍咁。。
勁壯觀。。。

就係咁樣完左。。
其實都算幾抵啦。。包咁遠嘅接送。。
連GEAR同DIVE MASTER。。
不過太耐無潛。。
潛完好頭痛。。仲有少少鼻血添。。-_-"

1 comment:

Anonymous said...

多謝你篇"潛水記" : D
仲要見到我好喜歡既雞蛋花哦
為表謝意,送你一執沙巴雞蛋花~
下次唔駛叫coraz 姐,何德何能呢?哈哈

其實潛水內外都有興趣知
只不過有個潛人不能自控
將說話轉達成 "bali遊記" 之 「潛水o個part 得o架喇」... ...
Well, 辦事不當,呵呵

祝你地今個夏天學潛快樂~