Tuesday, March 06, 2007



<峇里略記>

出發時背囊超過十七公斤。。是一個謎。。

住左七晩五星級酒店+上左七日堂。。
WORKSHOP同泰仔並肩作戰,臨別合照。

開始旅程,一開始每天換兩件衫。。至少。。

旅程第一晚行雷閃電風雨交加。。

在行雷時的恐怖行山經歷。

遇到討厭的人,亦有親切的人。

EDGAR在印尼文既意思原來係“第一“咁解喎。。

恐怖過後的寧靜。。購物及HIGH TEA。。

開始一日換一件衫,因為跟其他人一樣唔著衫周圍走。。

遇到好熱心的AGENT小伙子,好FRIENDLY,
決定比左滑浪同潛水兩單大生意佢做。。仲同佢吹左陣水。。

第一次滑浪,竟然好快就企到起身啦。。
幾個阿SIR都叫左出黎,,好開心。。
佢地一路教滑水,一路跳住舞,好HIGH。。應該都係FING頭一族啦。。
不過,,佢地都幾好人,教得幾好丫。。

考完牌第一次潛水。去左三個鐘車程既石灘潛沉船。無聽DM話,自己唔覺意落超過廿米。
嘩,,超超勁靚呀。遺憾無問OR少借相機。
1ST DIVE用左50BAR減壓,2ND 用左30BAR。。
太耐沒有潛,受不了突如期來的水壓,頭有點痛,鼻有點血絲。。
填LOG BOOK。。唔係好記得點填添。。

最後一晩,到超市買生果及手信,比完錢淨返幾千印尼盾。。

最後一朝,在海灘上竟然有人叫我個名,仲同我揮手。。
個人太遠啦,,係我滑浪教師?AGENT?定係。。?
不過竟然有人記得我個名,都好開心呀。

整個旅程講得最多既一句說話:
Sorry! I am not Japanese.
連日本人叫我幫佢影相都用日文同我講。。

總共四程飛機全部都語記得叫佢比窗口位我,,
攪到今次無得影飛機相。。

No comments: